Opdat u deze software op ieder ogenblik optimaal zou kunnen benutten, bieden wij u de mogelijkheid en software-onderhoudscontract te sluiten, dat een waarborg vormt voor de duurzame rentabiliteit van uw investering. U kan dit afsluiten bij uw wederverkoper of bij SARAH. Een overzicht van de verschillende services die dit contract u biedt:

Levering van iedere update
U ontvangt de belangrijke updates onmiddellijk zodra ze beschikbaar zijn. Onbeperkte toegang tot de Internet site voor het downloaden van de tussentijdse updates.

Telefonische ondersteuning (Hot Line)
Via een normale telefoonlijn kan u iedere werkdag tussen 9u00 en 17u00 terecht bij onze bijstandsservice die verstrekt wordt door een efficiënt team.

Bijstand via elektronische mail
U kan uw vragen ook per e-mail overmaken of gebruik maken van het speciale formulier dat u op onze Internet site aantreft.

Hulp op afstand
Herstellingen ter plaatse zijn mogelijk, maar maken geen deel uit van het ondersteuningscontract.

Opleidingen
Onze specialisten organiseren opleidingen op maat die in uw onderneming of in onze lokalen kunnen doorgaan. De opleidingen georganiseerd in uw onderneming kunnen aan uw behoeften en aan de aard van uw activiteit worden aangepast.