Als u ingetekend heeft op een contract voor software-ondersteuning, kunt u ons een technische vraag stellen, door dit formulier correct ingevuld naar ons terug te sturen :

Naam
   
Voornaam
   
Bedrijf
   
Beheerder
   
Activiteitssector
   
Straat en nr.
   
Postcode
   
Gemeente
   
Land
   
Indien andere land
   
Telefoon 1
   
Telefoon 2
   
Email
   
Software referentie
   
Nr van uw versie
   
Gedetailleerde omschrijving van uw vraag

Hulp of afstand

Indien u een onderhoudcontract hebt ondertekent hebt u toegang tot onze « op afstand dienst ». Wanneer onze support service u het vraagt, open het menu “?” van SARAH en kies “Technische ondersteuning”, klik dan op de knop “Hulp of afstand” en klik op “Uitvoeren”. Nadien volg de veiligheid berichten die Windows vraagt en antwoord “Toestaan”, “Openen” of “Opslaan”. Het bestand « SUPPORT.EXE » wordt dan geladen en moet zich openen om de keuze van de supportlijn te vragen alvorens op “Login” te klikken.


In overeenstemming met de Europese verordening GDPR beschermen wij de gegevens die u ons toevertrouwt. Ze worden nooit doorverkocht aan derden. Met uw toestemming kunnen deze gegevens aan partners worden verstrekt in het kader van de uitvoering van een specifiek verzoek. Net als wij stellen deze partners alles in het werk om een maximale veiligheid en vertrouwelijkheid te garanderen bij de verwerking van uw gegevens. De gegevens die u in dit formulier invoert, worden gebruikt om u te informeren en om u te helpen bij uw SARAH-ervaring. U hebt op elk moment het recht op toegang, rectificaties en oppositie door ons uw verzoek toe te sturen op info@sarah.be.