SARAH in enkele woorden

SARAH is een Belgisch product die in 1986 ontstaan is. 30 jaren ervaring, dat telt in ontwikkeling en verbetering van software! De SARAH software maken zonder twijfel deel uit van die producten die zich in het Belgische markt hebben kunnen implementeren dankzij hun gebruiksgemakkelijkheid en hung grote aantal functionaliteiten. Ze vormen een uitgebreid gamma in verband met uw werkelijke behoeften. SARAH heeft voortdurend geevolueerd volgens de suggesties van de gebruikers en de wetgeving. De gebruiker die voor een onderhoudscontract heeft gekozen heeft een verzekering voor de duurzaamheid van zijn investering genomen. Inderdaad hij heeft zonder beperking toegang tot de nieuwe versies van het product en eveneens tot onze technische dienst.

SARAH is erkend voor de prestaties en de bruikbaarheid. De evaluatieversie op www.sarah.be beschikbaar is de beste manier om de voordelen van SARAH te leren kennen.

Dankzij de verschillende versies beschikbaar voor de Boekhouding en het Commercieel beheer (bestekken, facturen, toonbankverkoop, enz…) zult u in alle vrijheid de functionaliteiten kunnen kiezen die voor u de beste zijn. SARAH stemt overeen voor alle bedrijfsectoren (zelfstaand, VZW, BVBA, boekhouders). Welke ook uw kennis mag zijn in beheer en informatica, zult u met SARAH de uitstekende assistente vinden die vlug aan uw vragen zal antwoorden. De SARAH software bestaat in verschillende versies (Light, Standaard, Intermediate, Pro en Senior) van de eenvoudigste boekhouding (vanaf 350 € +btw) tot de meeste volledig, de facturatie (vanaf 250 € +btw), de verkoopspunt (vanaf 350 € +btw), de commercieel en logistiek; zonder te spreken van verschillende modules die op een speciale behoefte antwoorden.

De boekhouding

SARAH voldoet aan de wetgeving en laat toe het electronisch opsturen voor de BTW aangifte, de intracommunautaire listing, de jaarlijkse klantenlijst, de 281.50 fiches en 325.50 lijst (INTERVAT, BELCOTAX). De jaarlijkse balansen kunnen afgedrukt worden onder het formaat van NBB en uitgevoerd naar SOFISTA, Accon en SuperAccount. Naast de talrijke boekhouding functionaliteiten, waarvan detail op http://www.sarah.be/nl/produits.htm te zien is, volgen hier enkele van de troeven boven zijn legendair gebruiksvriendelijkheid: de snelle opname van de boekhoudingsdocumenten met of zonder muis; codering in mode “mist” (vertraagde centralisatie), modellen van verrichtingen die in een bibliotheek kunnen komen; automatische verdeling van niet aftrekbaar BTW en verbinding van deze aan boekhoudkundige verrichtingen; evenwicht BTW zakencijfer; interactie met toepassingen zoals Internet Explorer, Outlook, Excel, e-mails versturen met een directe mogelijkheid om mailings klanten en leveranciers te maken; de openmaking van verschillende vensters om bvb een rekeninguittreksel van een klant te kunnen zien gedurende het opname van een document; zoom op een vak van de BTW aangifte om snel te kunnen bekijken de verrichtingen die ze bevat; parametreren voor afdrukken; de integreerde functie voor de updates van het programma (live update); de uitgebrijde verzamelingsfunctie; aanpasbare maningen met logo’s; gedetailleerde intern jaarbalans; sterke multicriteria opzoeking van boekhouddocumenten; automatische opstuur aan de technische dienst van alle voorgekomen problemen, enz…

Commercieel beheer en logistiek

Een Light versie zonder voorraad beheer is bestemd voor degenen die alleen bestekken en facturen nodig hebben. Voor een volledig commercieel en logistiek beheer staan de Standard en Senior versies ter beschikking. Dezen staan klaar om aan behoeften te antwoorden. Overzicht van de mogelijkheden: bestekken, bestelbonnen klanten en leveranciers, verzendingsbonnen, facturen en creditnota’s, toonbankverkoop (multiverkopers, kasbon afdruk, opening van lade, statistieken), verschillende barcodes per artikel, verschillende leveranciers per artikel, beheer van samengestelde artikels, beheer van de vervangingsartikels; automatische creatie van artikels of prijsveranderingen volgens bestaande bezorgd door de leveranciers, zeer uitgebreid beheer van kortingen per klant, klantcategorie, producten (per hoeveelheid, promotionele periodes, beheer van uitzonderingen); gemakkelijke aanpassingen van de layout van de commerciele documenten langs een integreerde functie, uitgebreide detailleerde lijsten met multicriteria selectie en sortering (voor aankoop, verkoop, inventaris artikels niet in voorraad, prijslijsten historieken, gemakkelijke prijsaanpassings tabel met filters, en formules voor een automatisch berekening, beheer van de vertegenwoordigers met commissie aangave, enz…

Waarom SARAH?

Voor SARAH te opteren is voor een beheersoplossing zonder zorgen kiezen. Met chrono in hand is het programma in 2 minuten geïnstalleerd en onmiddellijk klaar om te werken. Gebruiksgemak, duidelijke en aangename schermen; intuïtieve en automatiseerde codering maken de in hand name snel. In een paar minuten bent u klaar en productief. Onmiddellijke tijdswinst! Is geschikt aan de behoeften van alle sectoren dankzij de talrijke functionaliteiten. SARAH past bij uw behoeften en volg uw evolutie. Op enkel ogenblik is het mogelijk over te gaan tot een sterkere versie door een eenvoudige verandering van de licentie en voor de prijs van het verschil tussen oude en nieuwe versie. De technische hulp is snel en efficiënt, alle vragen krijgen onmiddellijk hun antwoord. SARAH evolueert steeds door het aanbrengen van verbeteringen en nieuwigheden, de updates instaleren zich automatisch. SARAH is het beheer in alle gemak.

Verschillen tussen de versies (Boekhouding)

Verschillen tussen de versies (Bestek-Facturatie / Commercieel Beheer & Logistiek)

Tarieven

Evaluatieversies

Bestel uw licentie

Modules

Een module bestellen